831.168

Trať 160: Labutí píseň řady 831 na „žatecké“

831.168-0

Stroj M262.0168 byl předán ČSD dne 15.6.1959 (depo Plzeň). Po rekonstrukci byl zařazen do provozu jako 831.168 v březnu 1991 v Klatovech.

V PJ Plzeň byl provozován po celý rok 2004, ale administrativně byl stále veden ve stavu PJ Klatovy, kam se také po ukončení turnusového nasazení řady 831 vrátil.

V Klatovech byl odstaven z provozu pro špatný izolační stav a zřejmě i průnik trakčního napětí do sítě 110V na podzim 2010. Administrativně byl zrušen 30.12.2010. V lednu 2011 stál v plzeňském depu, s určením pro prodej mimo ČD.

Na jaře 2011 byl opraven v PJ Plzeň, administrativně zrušen a prodán KŽC. Z Plzně odjel vlastní silou 20.5.2011. U nového majitel dostal polomáčený lak s výstražným proužkem a kontroverzní označení M262.1168. Nasazován je na akce v Praze a okolí.

Zajímavost: Dne 29. července 1977 v 19.44 hodin došlo za vjezdu vlaku MOs 7609 v železniční stanici Žihle na druhou kolej na výhybce č. 6 b) k vyšinutí motorového vozu M 262.0168 předním podvozkem.

831.168 831.168 831.168
Osobní vlak 7639 vedený vozem 831.168
se blíží k zastávce Horní Bříza.
31.7.2004
Motorový vůz 831.168 odjíždí s vlakem
Os7605 ze zastávky Plzeň - Bílá Hora.
24.11.2004
Čekání v depu na lepší zítřky
831.168+210.021 2.3.2011

trat160.cz

  • Trať 160: Úvod a novinky


  • Labutí píseň řady 831
      Rozcestník
  • Kontakt:

    vladimir(a)plzen.cz