Stroj M262.058 byl předán ČSD dne 25.11.1952 (depo Šumperk). Po rekonstrukci byl zařazen do provozu jako M262.1015 v prosinci 1986 v Břeclavi.
Do PJ Plzeň byl předán v prosinci 2002 ze zrušené PJ Zdice. Z provozu byl odstaven v listopadu 2004 pro značné opotřebení. Vůz se tehdy nacházel v provozuschopném stavu, byť jeho interiér i vnější lak byl ve velice sešlém stavu. Jednalo se i o odprodeji vozu mimo ČD, stanovená cena cca 500 tisíc Kč byla však pro zájemce příliš vysoká. Vůz byl odstaven na volně přístupném prostranství, kde podlehl rychlé devastaci. Nedošlo už ani k plánovanému vyzískání součástek z řídicího pultu pro zamýšlený historický vůz 831.043. Ve voze 831.058 totiž byly totiž zachovány ovládací a signalizační prvky v téměř výrobním stavu, modelová řada ovladačů T6 sem vůbec nedorazila.
Vyřazení z evidence s určením k fyzické likvidaci je datováno ke dni 29.4.2009 (DKV Česká Třebová). Dne 15.8.2010 byl přepraven z České Třebové zpět do Plzně, kde byl o několik dní později v areálu firmy Metfer fyzicky zlikvidován.